9:32:00 AM

Raya Nak Dekat...Diaorg Ni Pon Duduk Dekat...

Salam Ramadhan semua...
Kejap je dh 9 ari kita pose kan? Alhamdulillah...
Hati tenang je kan...berkat ramadhan maybe..
semakin hari semakin cpt je ke penghujung ramadhan..
dan itu bermakna raya nak dekat...bila raya nak dekat...apa akan jadi???huh?!

Nuha aper yg jadik?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Cuba FLASHBACK time zaman uols kanak2 comel dulu2...aper korang nntkan bila nak raya?
ngeh..ngeh..ngeh...
Nak sediakn poket baju yg lebih besar? nak beli dompet yg banyak ruang? nak sediakan tabung yg saiz paling montok? uit utk aper?
dah tak hingat ker? hihihihi...
Haaa so clever! DUIT RAYA la kn?
Best kalu teringt zaman dulu2 kn?
Tp tu smua dh berlalu skang ni zaman kita pulak menghulur...
So skang ni askar2 aku dh siap sedia beratur je nk terima pingat...hahaha
Seronok bila jadi kanak2...x payah pikir itu dan ini...wahhh gitu!!

Firman ni pose yang yuk!Time buka dia kul11..hihi Tp ok la berusaha la jgk...
br 7 thn ..


Irdi konpem la x pose...huhu..
tp bila time org buka pose
dia pon join skali..
dia ni tunggu duit raya je nih..

So far, Kakak je yang berjaya puasa penuh..
umo dh 9 thn msti blh...
Yang ni...hemmm..tok sah citer ...
Yang ni lg laaa...
Yang ni? dah..dah...diam2 je..

Happy je mereka2 ni..
Mereka sgt pandai berdrama...
Dan Misi Raya diaorg pon semakin hampir..
Jaga-jaga!!!
time raya semestinya kecoh!
~ Selamat Berpuasa dan Berbuka ~

Related Posts with Thumbnails