1:00:00 AM

Bila dah Raya Kedua, Ketiga, keempat dan . . .

It's All about beraya + ziarah menziarahi....
Still dalam muuuuud raya..
 still lg dalam bulan Syawal..
bila dah raya sakan kat Pahang...tiba lah masenyer gerak ke kajang ...
mlm raya kedua kami dengan gigihnyer berangkat pulang ke kajang...
sesampai jek kat sane lepak jap pastu main mercun "KLCC" bak kata syira a.k.a sopia tu...
video ada tp segan lak rasa hati ni nak upload..hah.
utk raya ketiga kami akan konvoi
beraya sakan @ PD,N9
jumpo sanak sedaro den kek sano.

sebelum bertolak..happy nk collect duit raya!
Setibanya di Port Dickson...seronok jumpa sanak saudara...makan..makan..dan makan..
jalan ramai-ramai dari 1 rumah ke 1 rumah..
Sakan beraya! syok woo...
Raya kali ni sayu jgk hati tgk pakcik, mak cik, atok, nenek...diaorg semua dh semakin dimamah usia..tp Alhamdulillah masih sihat dan gagah sambut kedatangan kami..
Anak-anak sedara yang semakin membesar...cumel-cumel...teringat time aku ngan sepupu-sepupuku dulu...mcm ni la ramainyer..
port diaorg bergambar ni la tmpt ktorg
kecik-kecik main...
banyak benda yang nk diborakkan...
soh...seh..soh..seh...ptg baru la ktorg gerak balik Labu, N9
Sedar tak sedar tau-tau je dah raya keempat weh...ini bermakna kami dh berada di kg halaman Labu, N9. Ala pernah dengar tak Homestay kg Pelegong?? Ha tu la kampung den..
Kat Labu pon beraya mmg sakan la jgk...
Kul12 pagi balik rumah...huhu..kul11 mlm pon leh lagi mkn mee goreng kat umah pak long.layannnn...

Irdi yang berhias toncet...
Di samping cik Ajai....
My Bro wif family....
Raya kelima baru lah jumpa jalan pulang ke kajang...hihihi..
sambung balik lepak umah mak...
Sesampai je kat rumah nuha dah tunggu kepulangan kami.chewahh.
Actually dia thn ni raya Terengganu..
Cumel pakai baju kurung berhias toncet jgk..

Toyyib pon sama, Raya kelima baru la jumpa kami...
So lepaking kat rumah mak sampai hari isnin...sempat lg amik gambar toyyib baru balik tadika..hehehe..balik je tadika terus masuk rumah nenek nasib la rumah nenek kat sebelah jek..huhu

.
~ Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin ~
Dari kami:
Mr.Mrs. AJ

0 comments:

Related Posts with Thumbnails