10:04:00 AM

BLOG KAMI DAPAT AWARD..

Thank's to ani >> permaichoc utk award yg diberikan ya ....
sy dah frame kan award nih..hehehe...btw..thank's again ya ;)
And congratz utk blogger lain yg dapat award ini :
~ AWARD ~

9:28:00 AM

MY COUSIN CT MARIAM

Alhamdulillah...semalam my ala2 twinz selamat dinikahkan bersama suami tersayang "acai"...
Selepas lebih setahun bertunang akhirnya selamat disatukan ....
twinz?? haaa...kami mmg sering dianggap mcm kembar bila balik kg...kami layannn je ...huhu..dia ni anak kepada kakak mak saya...
nama pon pangkal dr "siti" ...
kami sebaya... taste bila beli harta kebendaan or kehendak duniawi msti selalu kebetulan mcm sm gitu!!huhuhu...nnt bila jumpa je "aik! mcm aku punya la...tp kaler lain cikit.."hahahha..lebih kurang mcm tu la...bila jumpa sentiasa akn ada cerita kisah hidup masing2....huhu...dan bnyk lg la persamaan yg tidak disengajakan ada diantara kami...hehe..
and persamaan yg baru kenalpasti nama husband ala2 lebih kurang je...hahaha..."ajai" & "acai" just tukar je "j" & "c"...yeeelahh!

Inilah mereka ~ mariam & acai ~
~ ct najihah & ajai ~
Testing dulu tahap keselamatan sebelum kasi toyib naik....haih..
ok..toyib boleh naik dgn selamatnyer...haha..kuda tu xleh lari jauh2...
Toyib konpem sentiasa akn ada bersama kami....tp kadang2 tu kene tinggal jgk..huhuh...so bila dia ada tu mcm biasa lah alwayz berkepit dgn cik ajai!!
~ Congratz "Ct Mariam & Acai" ~

Related Posts with Thumbnails