9:43:00 AM

Bio Aura...Murah??

>>Entry Kali ini saya beri laluan kpd sahabat saya utk iklan dia...check it out! Barang bagus...saya sudah beli...berbaloi-baloi!
~green light~


::IKLAN BIO AURA::





Apakah kelebihan air Bio Aura?
* Mengaktifkan sel-sel, memperkuatkan sistem imunisasi
* Daya resapan yang kuat, meningkatkan fungsi metabolisme
* Kandungan oksigen yang lebih tinggi, berfungsi antibakteria
* Daya larut yang kuat, membantu memperbaiki masalah sakit jantung, otak dan saluran darah.
9 Keberkesanan Teknologi Nano dalam penapis Air Bio Aura
1- Menghasilkan komponen bersifat Nano dan kandungan oksigen yang tinggi, menggalakkan pertumbuhan sel-sel badan yang sihat
2- Kandungan bio-tenaga yang berganda, meningkatkan keaktifan sel-sel tubuh badan
3- Molekul-molekul yang bersaiz nano menambahkan lagi keberkesanan penyerapan nutrien
4- Membekalkan kekayaan bahan-bahan mineral dannutrien untuk keperluan kesihatan tubuh 5- Sistem penapisan air yang lebih efektif menghapuskan unsur-unsur toksin, bakteria, klorin dan logam berat supaya air selamat diminum
6- Menghilang bau yang tidak menyenangkan, menjadikan air lebih sedap diminum
7- Kualiti air bertenaga meningkatkan metabolisme, melancarkan sistem peredaran darah danmemperkuatkan sistem imunisasi badan
8- Nilai pH yang cenderung kepada beralkali setara dengan keperluan badan. Amalan minum air Bio Aura dapat memberikan kesan terapi terhadap susuk badan yang berasid
9- Menjamin kecantikan dan kehalusan kulit sertakesegaran makanan
Adakah air Bio Aura sesuai diminum oleh bayi atau kanak-kanak?
Sudah tentu! Orang tua dan wanita mengandung juga sesuai meminumnya. Air Bio Aura sesuai diminum oleh seisi keluarga anda.
Adakah penting untuk mengekalkan unsurunsur mineral?
Mineral (seperti kalsium, magnesium, selenium dan sebagainya) adalah salah satu unsur penting dalam badan manusia. Sebagai contoh, magnesium yang larut dalam air berperanan penting untuk mengelakkan berlakunya penyakit jantung. Kenyataan ini telah diakui oleh saintis. Oleh itu, kita harus memperoleh magnesium daripada makanan dan minuman seharian.
Perlukah Bio Aura kerap diselenggarakan?
Hanya perlu menukar penapis megikut jadual penggantian yang disarankan, penyelenggaraan tambahan adalah tidak diperlukan. Bagi penapis seramik (penapis A), anda perlu mencucinya setiap 3 atau 4 minggu, bergantung kepada kualiti air tempat yang anda duduki.
Mengapa kita perlu meminum air yang beralkali?
Susuk badan yang bersifat neutral atau beralkali adalah paling baik untuk sel-sel, kerana dapat membantu dalam metabolisme badan, menyingkirkan bahan yang belum dihadam dan toksin, meringankan beban organ-organ dalaman dan tidak mudah dijangkiti penyakit. Sebaliknya, susuk badan yang bersifat asid membebankan ginjal dan hati, mudah berlakunya penyakit tamadun serta berasa letih, tidak sabar, gemuk, tertekan, tidak cukup tidur dan mengalami penuaan sebelum usia.
Bagaimana saya mencuci penapis seramik?
Tanggalkan penapis mengikut diagram di dalam manual pengguna. Gunakan berus gigi (lembut) untuk menggosok dan kemudiannya pasang semula kedalam katrij. Ringkas dan mudah sekali!

KINI HANYA
*RM 1200
ANSURAN
*RM1000
TUNAI

HARGA ASAL: RM2080

::Renung-renungkan selamat membeli ;) ::Tak rugi pun beli...benda bagus::

P/S : ~JIKA BERMINAT SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA~

9:27:00 AM

"PReSeNT"

tin...tin...
Salam...Baru la dpt nk update blog....skang ni busy nk kemas rumah, almaklumlah kami akn berpindah ke putrajaya...weekend je gerak g putrajaya kemas rumah...fuhhh...penat woooo...tp berbaloi...rumah pun dh selesai di bersihkan...heh! cuma blum pindah barang je lg...my hubby banyak berjasa la..hehe...thanks shayang! nnt kami upload gambar teknik2 mengemas ya...
Sambil bz mengemas...sambil tu jgk ar sibuk shopping barang utk rumah tu....ziarah la dr 1 kedai ke 1 kedai...ye la nk dptkn harga yg berbaloi-baloi ...hah... mata ni melilau la cari2 barang...ada jgk la tercari-cari barang lain...hahaha....sejak kebelakangan ni terasa mcm nk pkai jam je kat tangan nih....tp mmg ada bgtau hubby nk beli jam...kikiki...tiba-tiba nmpk la 1 jam yg menarik perhatian! so tanpa was2 terus masuk kedai jam tu...Emmm...mcm lawo...boleh tahan...menarik....i like....hahah..penat abg cina tu nk tunggu aku wat keputusan....dia kata design yg ni menarik sbb dia lebih tekan kn design kat bahagian tali jam...gud...saya suka!!!kat tali jam ada ukiran "esprit"..simple but nice and trendy!heheh...boleh lah....hubby pon kasi green light...saya mau satu!
"Pure Plenitude Silver Houston"

~ Thanks to Hubby sbb hadiah kan jam nih ~
:: luv u shayang::



~ just nk kongsi....sape2 yg minat "esprit" boleh la kunjungi kedai2 jam 'ori = tulen' yg berdekatan~

Related Posts with Thumbnails