8:45:00 PM

30 Ramadhan...


Salam Ramadhan...
huih...lama dh x update blog ni...dh bersemak samun!
ni kira nk tebas la nih lalang2 yg ado nih...huhu
Pada 30 Ramadhan = 9 September 2010 sy dan hubby dh pun selamat smpai Pahang..Alhamdulillah.
Kami mmg excited bebenor nak balik Pahang, almaklumlah thn ni kami beraya sbg
husband & wife..Bnyk benda nk wat dlm kepala ktorg bila dh ada kat Pahang ;)
Jadi Pada 30 Ramadhan bermulalah xtvt2 yg sgt seronok x terkira...hehehe
Ada la 2 ,3 kerat gmbar yg leh sy kongsikan ya ;)LEMANG!!!
Sy sempat la tolong masukkan pulut dlm buluh ni...wlwpun sy sememangnyer xpernah buat...haih!kehausan sgt teruji pada org2 yg menjaga lemang nih....Paneh! tp hasilnye sgt sedap!
BRAVO!!!!!!!!!
Ketupat Bawang!!!!!
Hasil kerja my hubby...setiap thn dia yg akn anyam ketupat ...So thn ni dia ada la pembantu nk masukkan beras..huhuhu...Lama jgk nk siapkan...sbb bnyk hubby anyam utk raya thn ni...cayalah b ;)
Inilah HASILnye!!!!! hidangan di pagi raya nnt... ;) nyum..nyum...mkn dgn kuah kacang & rendang daging resipi mak tercayang...mmg meletop sedap!!!
Haaaaa....ni xtvt tambahan di bulan puasa...kat belakang rumah mak ada pokok rambai...Ada la saki-baki buah rambai kat pokok...So hubby tunjuk skill panjat pokok rambai...huhuhu...
sy tukang amik gambar je kat bwh...hihihihi...
So ini je lah yg sy nak kongsikan ape yg berlaku di hari ke
30 ramadhan di Pahang ;)
Sememangnya sy tersangat-sangat lah seronok buat xtvt menjelang hari raya ni...hubby lg la seronok sakan..hehe
Alhamdulillah Ptg tu smuanya dh siap...tinggal nak hidang di pg raya je...yeah!!!!
Mlm pulak ktorg smua disajikan dgn tayangan bungi api (budak2 je main..huhu)
dan mercun ...mmg syok wooooo...
Mercun import dr Gopeng...hehehe...mmg rs mcm hari merdeka lak...
Pom!Pom!Pom! Cantik!
~Salam RAMADHAN Dari MR.MRS AJ~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails