10:27:00 AM

Holidayz...with oYib??

Salam...hari ni baru masuk kerja...penat so kene cuti sehari..huhuhu...so entry kali ni ada sedikit cerita sy cuti2 malaysia bersama Askar kecik!!hahaha...dia nak ikut dgn hati yg gumbira....Jumaat mlm ktorg g umah kak min sambil g culik dia...sebelum culik jumpa lah dgn ayah (My Bro) dia kat sebelah umah kak min...

My bro sempat la bercerita pasal "mintak izin" :

My bRo : Toyib, ni abah nak bgtau..kalu toyib nak kuar pegi mana-mana toyib kene mintak izin dengan abah tau...

Toyib : hanya angguk...

My bro : Toyib kene ckp dgn abah mcm ni "Abah toyib nak ikut cik ct dgn cik ajai " ~ My bro ajar lah toyib ckp mcm dia ckp tu....

Toyib : tiba-tiba toyib terus ckp "ha.BOLEH!" hahaha..


~Moral : sape yg mintak izin sape nih??adeh..~


Lepas tu ms dlm kereta ktorg tanyer la dia toyib mcm mane mintak izin dgn abah.?? Toyib : entah lah..toyib x tau..mintak izin tu aper? huhuh...jenuh la ktorg nak terang kan kat dia mlm tu ...huhuh

Ini lah dia....Askar kecik....

dia suka saya cucuk hidung dia....dia hanya merelakan dgn senyuman...hah! Dia sgt gembira ikut ktorg ...dan sentiasa bersama cik ajai kesayangannyer...



Ari Ahad kt org balik KL...Masa on da way nak balik ...ktorg singgah mandi-manda di Hutan Lipur Lentang ..sbb dah janji dgn dia nak bwk mandi sg.....smpai sini pon dh petang....tp puas jgk la mandi....

Baru mandi kejap dh menggigil...ketaq2...adui....




Hanya sempat tapau KFC je...huhuh...mana sempat nak masak2 bagai....boleh la...

B Sgt seronok mandi sg..huhu...tmpt ni mmg best utk bermandi-manda...sbb x bnyk batu mcm kat sg2 yg biasa ktorg g....air pon dlm....ada yg cetek utk kanak....dan ada jgk kolam takungan air bukit...best...dah nak maghrib pon still ada org lagi??uhuhu....tp ktorg cabut sblm maghrib...kang kene ikut hantu air lak kang...adui!!!

:: So kepada sesipa yg suka g picnic..leh la g

Hutan lipur Lentang.. ::

0 comments:

Related Posts with Thumbnails