11:28:00 AM

PONEY

Sila perhatikan betul2 gambar dibawah....fokus kan pada gambar cute2 PONEY tu!
ha sejak kebelakangan ni saya mmg asyik lalu depan papan iklan PONEY ini sahaja!!
bila dah lalu msti lah tgk kn?so bila saya tgk saya suka!!!saya suka tgk muka boboy cute2 kat gambar ni...sanggup la nk toleh kebelakang!!lain mcm la saya punyer suka...x tau la nk crita mcm mane....
hubby pon dh mcm buat2 x tau je bila saya ckp psl boboy poney nih...
kalu lalu je msti saya puji gamba nih...hahah...hubby dh penat nk layan...
dialog :
bby : b cantiknyer budak poney ni...mcm model...
b : La mmg lah model pon...
(adoii aiii betul jgk tu ckp b....)
tp aku nk maksud kan cantik dia smpai aku sanggup capture gambar dia...hsilnyer seperti di bawah ....
siap zoom lagik!!!
sampai la aku sanggup cari kat ternet!!!adeh!!!apakah ??
gambar kat tenet dia seperti sudah sedikit besar...
terhibur bila tgk boboy ni....
Rasa mcm ada connection lak ngan budak nih!!!nk try jgk cari gambak yg sejibik mcm kat papan iklan tu tp lum berhasil lagik!!
giler kentang la aku ngan boboy poney nih...agaknyer lepas ni kene guna brand PONEY kot!!
~PONEY~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails